Last friday, please?

Idag är det fredag, igen, och jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Har ju inte någon vidare lust till någonting heller riktigt. Eller jo det är klart, men inget som går att fixa just nu. Skulle vara mysigt att äta god mat och mysa hela kvällen. Jag tror att jag nästan alltid varit den som hellre ligger hemma i soffan och myser än att gå ut och festa. Tycker om de. Är faktist otroligt glad för det, haha. För mig blir det nog en sån kväll även idag. Dock jävla synd att jag måste vara ensam! Vi kan väl spola tillbaka bandet till förra helgen nu? (a)


Kommentarer
Postat av: Jimmy;)

Mm tänk fall de kunde har varit ikväll igen som förra helgen;)

2008-12-05 @ 18:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0