Love cards.

Igår vid middagen började mamma spåna runt i sina böcker när jag berättade för henne om Jimmy. Det var riktigt intressant att höra faktiskt, asballt, så jag bestämde mig för att sätta mig och läsa lite i dem här böckerna. Det står på engelska så jag översatt för att kunna visa för Jimmy. Läs det här, de är häftigt!

Detta är just hur jag som är född 24 September & han som är född 7 maj passar.
Jag har kortet hjärter kung & han har kortet ruter dam.

Hon är hjärter kung.

1. VER - You are Venus to him in the Life Spread s. 282

Din partner älskar (avgudar/dyrkar) dig och ni båda har ganska mycket gemensamt som gör att ni känner er bekväma med varandra och hjälper dig att uppskatta tiden ni spenderar tillsammans. Det här är en utmärkt "connection" för giftemål eller vänskap. Ni finner mycket nöje & välbehag av att vara tillsammans och har en delad förståelse (värdering, uppskattnig, gillande, njutning) och glädje. Av den anledningen har ni både gjort ett bra val genom att välja den här relationen.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Det finns det starkt band av kärlek och vänskap mellan mig och min partner. Vi glädjs av liknande saker och varandra.


2. CRR - You are his Lifetime Cosmic Reward Card s. 315

Du, som en viktig person i din väns liv, representerar en del av hans livstids utmaningar och mål. I själva verket, du är 'en belöning för förändringar' i en eller flera viktiga delar av hans liv. Av den anledningen kan det hända att han ser dig som utmanande eller svår. Hur som helst, när han har gjort de nödvändiga förändringarna och mött sina självbelagda utmaningar kommer erat förhållande påverkas av hans känslor av tacksamhet och lycka. Ofta är par med den här "connection" ämnade (av ödet bestämt) att vara tillsammans för att slutföra viktiga lektioner i livet och kärleken. När din partner har mött sina livstids utmaningar och förändringar, kommer du bli den största välsignelsen i hans liv.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Jag utmanar min partner att öppna och acceptera välsignelserna av universum. Jag ger den största välsignelsen till honom.


3. CLRS - You are his Spiritual Cosmic Lession Card s. 318

Det är svårt att beskriva, men denna "connection" är den som kan vara väldigt viktig om någon av er är seriöst intresserad av självutveckling och personlig omvandling. Denna "connection" betyder att du är som en 'lärare' för honom - någon som leder honom till en mer mogen och självansvarig väg att se sig själv och sin roll i världen. De representerar en del av hans cosmiska öde eller roll eftersom du har en djupgående effekt på honom. På en viss nivå, kommer du märka att du kritiserar honom, eller ibland tom dömer honom. Av den anledningen kommer han kanske inte alltid uppskatta din medverkan i hans liv eller glädjas av ditt sällskap.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Jag påminner min partner om en betydelsefull vinkel av hans största potencial. Jag visar honom vad han kan göra och bli.


4. VERS - You are Venus to him in the Spiritual Spread s. 282

Ni två har varit tillsammans förut och det finns mycket kärlek mellan er från en annan livstid. Ni kanske kände lite 'kärlek vid första ögonkastet' energi första gången ni träffades. Ni kan vara vänner eller älskare. Ni kan också bli mer seriöst och djupt involverade. Exakt vad ni gör med denna 'bas av kärlek' som finns mellan er är upp till er, men sak som är säker är att ni har en utmärkt start för ett meningsfullt och långt förhållande - en mycket bättre start än du någonsin kommer få med någon annan du kanske stöter på.

NOTES: En av de enastående egenskaper av denna underbara "connection" är att det är en 'förtjänad connection'. Det betyder att känslorna ni har för varandra blev skapta i en tidigare livstid med varandra. Denna "connection" bär ofta ansvaret till 'kärlek vid första ögonkastet' och andra fenomenal. Vanligtvis accepterar ni varandra omedelbart. Denna "connection" ökar en oerhörd förbättring till ett förhållandes helhet och lyckade äktenskap.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Min partner och jag delar en djup samhörighet som är svår att förklara. Vår kärlek är tidslös och evig.


5. NER - You are Neptune to him in the Life Spread s. 307

Din parter ser dig som sin 'dröm som blev sann' och det är sannolikt att du inte kan göra nått fel i hans ögon. Hur som helst, du kan känna ibland att han inte känner den riktiga du och du kan bli ganska trött på att spela en roll som han ser dig. Men det är också en väldigt romantisk "connection" som behåller romansen i ert förhållande år efter år. Du har en makt över din partner. Med den kan du, om du vill, vilseleda honom utan att han ens märker att du gör det. Trotts att det kan vara skönt att ha någon som dyrkar dig, vill du bli älskad för den du är, vilket kan vara svårt i denna "connection". Likväl har du ett sätt att tillfredställa din partner och det binder ett starkt band mellan er. Det är också möjligt att du kan använda denna "connection" till att insperara din partner att arbeta med mig att fullfölja ett viktigt mål i ditt livs arbete. Detta är en "connection" av 'Universal kärlek'.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Min partner ger mig makten att fullfölja hans drömmar. Jag använder den makten för att ge honom sanning och kärlek.


Han är ruter dam.

1. VEF - She is Venus to you in the Life Spread s. 281

Du känner mycket kärlek och uppskattning för din partner eftersom att du i grund och botten gillar henne för den hon är. Det är någonting med henne som gör henne väldigt njutningsbar för dig att vara med. Det är en utmärk "connection" för giftemål. Ni båda känner att ni gillar och glädjs av samma saker och har mycket gemensamt. Det kan göra det väldigt enkelt att vara tillsammans och öka känslorna om "rätten" till att vara tillsammans. Denna "connection" är bra för alla sorters relationer. Ni två är väldigt överensstämmande och delar behaglig tid tillsammans.

NOTES: Planeten Venus är ansluter sig med njutningsprincipen. Att ha mer njutning i ett förhållande ger mycket till förmågan att vara tillsammans i utbredda perioder av tid (stor familj) och är, i sig självt, perfekt för giftemål. Hur som helst, Venus själv behöver inte vara tillräcklig för att garantera ett långt förhållande. Oftast är dem som delar ett 'Venus förhållande' rätt och slätt bästa vänner. Hur som helst, när två personer som är gifta delar denna "connection" är det ett väldigt bra tecken för framgång i äktenskapet.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Jag verkligen älskar och glädjs av min partner. Vi har vad som krävs för att passa ihop väldigt bra och vara älskare och vänner.


2. CLFS - She is Your Spiritual Cosmic Lesson Card s. 316

Denna "connection" är en som är på en djupare nivå och mer svår att begripa än andra. Det bästa sättet att beskriva den är att din partner representerar en del av den lärdom du är här för att lära dig i det här livet. Specifikt reflekterar hon i den lärdom du lär dig involverat dina skyldigheter i den större planläggningen av saker - både i samhället och för att uppfostra dig själv. På nått sätt påminner hon dig om saker som du måste göra, eller har blivit, som kommer vara en hjälp till världen. Om du är comsiskt benägen kan den här relationen leda till ditt öde. Hur som helst, det kan också enkelt påminna dig om din ofullkomlighet och de områden du kan behöva förbättra dig själv.

NOTES: Detta medför möjligheten att av från ditt föregående livs "connections" förbindelse med de lärdomar du lär dig i detta förhållande. Möjligheten finns att ni två varit tillsammans förut och att rollen hon spelar i ditt liv stammar från en tidigare anslutning. Troligvis något som aldrig hann avslutas. Detta kan vara ett av de mest mäktigaste och viktigaste förhållanden i ditt liv.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Min partner visar mig min högsta potencial och poängen för min största roll i det här livet på ett sätt som tar mig till högre höjder.


3. CRF - She is Your Lifetime Cosmic Reward Card s. 314

Hon är någon som utmanar dig och likväl på ett sätt poängterar vägen till ditt egna öde och tillfredställelse. Det är möjligt att ni är menade att vara tillsammans på ett betydelsefullt sätt, även gifta. På ett sätt representerar hon en 'belöning' för dig, en belöning du förtjänat för att ha gått igenom en del av de förändringar som är en del av din själs öde i det här livet. I en mening, det här föhållandet kan kännas som en riktigt välsignelse, när utmaningarna anslutna till det är mötta och uppgjorda.


Bekfräftelsen för denna "Connection": Min partner påminner mig om underbara saker som är en del av mig. De är en välsignelse till mig om jag är redo och villig att acceptera den.


4. VEFS - She is Venus to You in the Spiritual Spread s. 281

Det finns ett starkt kärleksband mellan er som är svårt att förklara för att det är kärlek som är skapt i ett tidigare liv. Av den anledningen kände ni kanske lite 'kärlek vid första ögonkastet' energi första gången ni träffades. Betydelsen av den bekantskap ni känner för varandra är också resultat av en undermedveten länk - en länk som som var skapt av att ni var tillsammans förut och jobbade på erat förhållande mycket då. Ni båda har mycket förståelse för varandra och är därför väldigt överensstämmande. Ni glädjs av varandras sällskap och märker att ni gillar mycket av samma saker i livet. Ni finner nöje i samma saker och i att vara med varandra. Detta är en väldigt bra "connection" för både äktenskap och vänskap. Även utan att göra någonting är det ett starkt kärleksband mellan er som kan vara basen för giftemål eller vilket slags förhållande som helst. Med den här stadiga grunden behöver ni bara bestämma vad ni vill bygga på den.

Bekfräftelsen för denna "Connection": Min partner och jag delar en djup kärlek som är svår att förklara men väldigt uppenbar. Vår kärlek verkar vara oändlig.


Sen om man tror på detta är väl upp till var och en, man kan ju alltid försöka ta reda på om det stämmer? Det är ju hur som helst riktigt häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0