Back in town!

Nu är jag hemma i Stockholm igen! Min katt är superglad (wiho) och jag med :) Trött som fan är jag men vill ändå att J ska komma hit och mysa! Synd att han är lika lat som jag! (; Vi tar det en annan dag, I guess.

På tåget var det en kille som ville låna min telefon. Han erbjöd mig pengar och sen ville han ge mig chips. Haha -.-

På tunnelbanan satt en kille och sov. Sen efter ett tag gled han sakta ner på golvet. Och där låg han och sov medans alla skrattade. Lugna gatan kom och försökte väcka honom, så frågade dem mig om jag visste om han legat där länge, och när jag svarade "han gled ner för 5 minuter sen" sa dem "han gled .. ?" och gapskrattade.

Nu ska jag fortsätta leka lite med min älsklingskisse som tjatar på mig. Sen ska jag dricka jättemycket gott Stockholmsvatten och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0