Det är svinkallt ute.

Jag var nyss ute runt huset med Tsatsiki. Han som längtat så efter att få gå ut, lillen. Han har fått vara inne i nästan 1 ½ månad nu tror jag. Men efter att han fick kattsnuva blev jag ännu mer bevakande än vad jag var innan. Don't blame me. Klart jag är rädd om min lilla prins. Han är snart 6 månader och jag har inte vågat släppa ut honom på egna händer ännu. Det kan väl tänkas att han är tillräckligt gammal nu, men jag är helst på den säkra sidan. Han ska vaccineras om två vaccinationer, kastreras och öronmärkas innan han springer ute ensam. Han gillar inte kylan heller så han får nog gå i koppel hela vintern så han slipper frysa ihjäl där ute, och kan komma in när han vill istället. För han hittar ju hem, han vet vart han bor. Det är inte det som är problemet i det här fallet. Så fort värmen kommer tillbaka får han springa fritt. Jag fryser om händerna, för det är svinkallt ute.

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Haha nä? :p

2008-11-20 @ 16:36:22
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Att vi bytte nu var för att vi slapp en omtenta och för att Jocke frågade rätt nyligen om vi skulle ses den 4:e. Varför jag byter sen är för att den omtentan är flyttad. Inget jag kunde rått för innan. Skulle jag bokat nu skulle det blivit jättedyrt i normala fall.

2008-11-20 @ 17:01:19
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Ah, om man ändå alltid hade full koll! :}

2008-11-20 @ 21:48:29
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0