Do this weekend have to end?

Fredagen började med att jag var barnvakt åt min lillasyster Hannah. Sen åkte jag in till stan och köpte leggins innan jag åkte hem igen och duschade och fixade mig innan jag skulle tillbaka till stan för att möta Jimmy. Redan långt innan de var dags för Tsatsiki att åka hade han bäddat ner sig själv i buren.


När jag mött Jimmy vid tåget i centralen och vi varit hemma och hämtat Tsatsiki gick vi till bussen - som vi missade precis. Vi stog där och väntade i en halvtimma på nästa buss, som tillslut tog oss bort till Örby. Väl innanför dörren hos Anna & Agge möttes vi av dessa små tokstollar - Disney & Simba. Dem är superfina, men det märks verkligen på dem att det är Maine Coon/Norsk Skogskatt. Dem är väldigt försiktiga - nästan tråkiga.



Efter många om och men - maktkamper - så lyckades katterna hamna alla tre på samma ställe. Ja, nästan iallafall ;)


Helgen har väl kort sagt varit riktigt mysig. Vi har bara myst, haha. Vill inte att den ska vara slut ännu. Trotts att jag mått väldigt illa idag utav någon konstig anledning och spytt flera gånger.

Jimmy åkte hem med 17.10 tåget. Tråkigt! Kommer bli ännu mer tråkigt när jag inser det också :) yeey



Nu är vi hemma och Tsatsiki är helt slut, haha. Han har däckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0