Fittnegers jävla kukslem.

Var tvungen att få ut lite utav mina argessioner. Jag har lyckats göra mig själv så himla söt idag och min kamera vill inte samarbeta ..

Igår kväll pratade jag med Jimmy i telefon ett tag. Han är ganska så rolig. Jimmy sa faktist någonting roligt som lät ungefär såhär;

Jimmy - Jag har ett ganska romantiskt sovrum.
Jag - Har du?
Jimmy - Jag har hjärtan på väggen.
Jag - Har du hjärtan?
Jimmy - Ja asså tre hjärtan, inte en tapet med röda hjärtan. Jag har ett svart - det betyder ont. Så har jag ett rött - det betyder kärlek. Och så har jag ett vitt - det vet jag inte vad det betyder ännu. Men det är väl någonting mittemellan.
Jag - Haha, har du hittat på det där själv?
Jimmy - Jag kom på det nyss.

Min katt är också väldigt rolig. Han ställer nästan aldrig till med någonting, men just när jag pratar i telefon - då ska han helt plötsligt bada sina leksaker i vattenskålen och sätta sig och skita i min säng. No way! Jag fick springa runt med Tsatsiki som lyckades få hela sig att lukta skit. Vid midnatt åkte han ner i badetkaret. Sen fick jag tydligen skylla mig själv när han använda mitt ansikte som stöd på alla möjliga sätt när han slickade sig själv torr i sängen. Sen somna lillen ihopkurad mellan mitt ansikte och min axel.

Idag "råkade" jag försova mig. Skulle egentligen ha digital bild kl 8. Men nu ska jag gå så att jag kommer i tid till matten kl 10 istället. Sen ska jag hem igen!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ingen aning faktiskt, hoppas det :p

2008-11-05 @ 13:04:28
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0