Fredag i all ära.

Imorse gick jag upp 06.30 fick jag stressa till skolan vilket ledde till att jag inte hann käka frukost. Mellan 8.00 - 10.50 hade vi mattelektion, sen åkte jag iväg till bup i Skärholmen för tester. På vägen hem mådde jag så himla illa att jag nästan kräktes på tunnelbanan. När jag kom hem 12.50 var jag helt svimfärdig. Men nu har jag käkat så nu är de bra!

Om typ 45 min ringer Isak my brother och då ska jag antingen åka hem till honom eller så kommer han hit. Saknar honom. Vi ses alldeless för sällan ;o Sen senare ikväll kanske jag hittar på någonting med Linn eller så är jag hemma ensam med Tsatsiki och kollar på tv.

Nu ska jag städa lite :) Puss


Världens finaste vän <3

Kommentarer
Postat av: DIN SÖTA SYSTER

hihihihiihhiihihihhihiih

jag eeeeeeeeeeeeeeeee kissnödig

2008-11-07 @ 16:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0