Sanning eller lögn?

En sak som hände i Skövde var riktigt kul. Jag tror det var i onsdags(?) som Edvin kom över en stund. När han sen skulle börja dra sig hemåt ställde han sig upp från soffan och kollade ut genom fönstret. Plötsligt slängde han upp händerna i ansiktet.

Edvin - Åh nej! Det stog en naken tjej i fönstret!
Mercedes - Yeah right ..
Edvin - Jo det är sant!

Så förklarade han hur det hade sett ut när hon gömde sig bakom gardinen och drog ner persiennerna. Men vi kvarstog båda två vid "yeah right" utan att ens egna fönstret en blick.

Senare på fredagen(?) satt jag och Mercedes och pratade i soffan.

Jag - En gång skulle vi på .. EDVIN HADE RÄTT!
Mercedes - Va?
Jag - Det var en naken tjej i fönstret!
Mercedes - Nä?!

Sen egnade vi några minuter till att gapflabba.

Kommentarer
Postat av: Mercedes

HAHAHAHAHAHAHAHA !!

2008-11-02 @ 14:31:02
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: Haha, egentligen skulle det inte bli mönster men de blev det :c haha

2008-11-02 @ 14:46:52
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0