Sjuk lillasyster.

Hela dagen idag, och ända fram tills min lillebror tar över imorgon klockan 14.00 är jag barnvakt åt min lillasyster som har feber och vattkoppor. Lagom kul - men jag tjänar på det. Så då kan ju jag åkta till Skövde, kom jag på :'D De är ju fan löjligt hur mycket jag vill åka till Skövde. Jag älskar söta lilla Skövde (Fast kanske allra mest dem som bor där, höhö. Vem försöker jag lura?). Men, om jag åker på jullovet är ju inte Mercedes hemma! För hon är ju hemma i Stockholm ;o Fast å andra sidan skadar det ju inte att typ ta samma tåg som Merc och Emelie tar hem till Skövde igen, med dem :) Fast just nu babblar jag bara för jag har ingen aning om hur allt ligger till ännu, haha. Får se sen. Jaja, nu ska jag passa min söta lilla lillasyster Hannah (;


Bild från Hannahs 5 årsdag den 7 augusti.

Kommentarer
Postat av: Mercedes

JAG RÖSTAR FÖR :D KOM KOM KOM KOM!!!! MISS U <3

2008-11-27 @ 14:24:25
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0