Måndag i Skövde.

Nu har jag varit här i 2 dagar. Det här är den tredje dagen nu. Det är mysigt i lilla Skövde men det blåser som in i h*lvete. Mercan & Emelie är i skolan på föreläsnig så jag är ensam med Jack, som jag tänkte ta en runda med .. alldeless strax. Juste, jag ska göra en blogg till Emelie .. får se om de blir idag eller en annan dag :)

I lördags när jag kom gick jag och Mercan direkt till centrum och köpte mat och grejer till naglar. Sen satt vi här hemma och gjorde gelénaglar i 3 timmar. Dem är supersnygga (för att han gjort dem helt själv) och dem sitter som berget :) Duktiga oss! Senare bar det av mot Vatra (en korg) med Jocke, Gurra & allt vad dem heter. Det var inte alls kul tycker jag. Sånna ställen är inte min grej någonstans. Hög (observera HÖG) musik, discolights och helt galna människor. Något säger mig att krogen är ett ställe jag kommer spendera lite tid på i mitt liv.

Igår kom Emelie "hem" från Göteborg och då gick vi och käka på restaurang innan vi gick hem till deras vän Azer och han kompisar. Vi typ kollade på youtube, nått humorprogram och spela fifa. Gissa om inte de gjorde mig trött.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Blir kanska några pluggtimmar. Sen får vi se om Sebbe komma hit någon dag, från Malmö! Nu ska jag fixa lite! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0