Måste få igång bloggen, positivt!

Förut så raderade jag min gamla blogg, utan att den raderades! När jag läser den blir jag så himla deprimerad. Jag var så glad då och skrev på ett så glatt sätt. Som gladast var jag när Tobias var hos mig och varje gång jag läser om dem dagarna nu i efterhand mår jag dåligt - just för att jag saknar den tiden så mycket! Måste skärpa mig nu och bli på det där glada humöret igen. Jag måste hitta en kille som kan ta Tobias plats i min hjärna också så att det blir till glädje igen. Det funkar ju inte så himla bra med en kille utanför Göteborg, som dessutom ska ut och resa 5 månader från november. Kanske när han kommer hem igen, men jag är inte den som sitter och väntar på någon (kanske i onödan). Jag menar inte att jag är kär i honom, men han betyder mycket för mig & det är svårt att släppa en sån person. Eller aa .. kanske ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0