Time goes by .. so slowly.

Jag sitter och väntar på bättre tider (fast jag egentligen borde äta frulle), min katt leker med en klädnypa han hittat någonstans och tiden står fucking stilla. Fast det är ju iofs bara en timma kvar tills jag ska ta mitt pick och pack och dra ner till tuben :'D Jag väcktes av min ögoninflammation 06.30 och försökte sen somna om men det gick inte. Tänkte bara på Tobias och förblev vaken (haha WHY God?! Kan någon förklara för mig?)

JAG VILL INTE LÄMNA MIN LILLA BEBIS ENSAM HEMMA MED JOCKE AKA WOW-NÖRD!

Skulle jag kunna boka om biljetterna så jag satt i en djurtillåten vagn hade jag fanimig gjort det och tagit med mig min bebbe till Skövde. När jag bokade biljetterna trodde jag inte att han skulle klara av en sån resa utan en hjärtattack, men nu vet jag att han skulle klara av det helt galant!


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Haha japp! Kom på att det måste vara en sån separator. :p Tack ändå! ;D

2008-10-25 @ 11:17:15
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Melissa

jodå, det var bra :)

störde mig bara på att allt inte hände just där och då som det varit i de andra filmerna. Låter skumt.. är svårt att förklara .. :\

<3

2008-10-25 @ 14:39:41
URL: http://melissas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0