Ibland inser man saker.

Ska sanningen fram, tror jag faktist inte att blogga riktigt är "min grej". Och jag vet inte om det någonsin kommer bli det. Jag började blogga för ungefär ett år sen, tror jag. Och det gjorde jag för att jag beundrade en väns talang till bloggning och tyckte att det därför såg någorlunda kul ut. Egentligen var det nog hon som ville att jag skulle blogga, mer än jag själv, haha. Jag tänker inte ta bort bloggen, eller sluta skriva (för ibland behöver man faktist skriva av sig, och det är kul ibland), men det här kommer nog aldrig bli "min grej" (;


Kommentarer
Postat av: Mercedes

Wiowio, söt du äär :* talang, tack haha! Du är inte alls dålig på att blogga, jag är en trogen prenumerant av din blogg (; och vet du? jag dör för dina designer, det är så jag blir arg - varför kan inte jag också kunnaa lyckas så? :(

2008-09-06 @ 14:11:15
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0