I'm alive.

Mercedes om Sugen!:
hoho marsian. langa uppdatering dirr alltså! inte hört från dig på alldeles för många timmar. Are you alive? 5 weeks eller något, överlev för fanken. big time mysigheter i de nedre delarna av Sverige, strax utanför sömmarlandet (sommarlandet oktober 08, pfft) kring slutet på oktober. Be there. Over and out. Skruttisnuttis, saknad! Blöhö pusSsZsZ <3



Borde man bli orolig?
Haha. Jo men faktist så lever jag men har nada lust att blogga.
Jag fyller 17 år idag, for your information! Det suger feeeeeeeeeeeeeeeett :)

Jag har skickat intresseanmälan till Hantverksakademin i Blåsut också. Så jag får se om jag byter både skola & linje strax. Så att jag inte dör. Både skolans trista lektioner och Fridhemsplan ger mig ångest, usch. Jag är så äcklad av dig och står bara inte ut med att se dig omkring min skola och undra varje dag, och liksom bara vara nära. Fy fa-an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0