Jag som skulle blogga!

Har helt glömt bort att blogga. Har inte känt för de. Gör inte de just nu heller egentligen :b Men .. Inatt sov Isak här :) De var mysigt, men vi larvade oss ganska långt in på natten så de blev inte så mycket sömn. Inte för hans del iallafall som skulle jobba halv nio. Men jag la mig i sängen direkt när han gått och smsade lite med Mercan och sen råkade jag somna. Jag som skulle gå till skolan idag (a) Sov till klockan 14.00 ungefär tror jag. Men fan, jag tror jag behövdesova ut idag med. Känner att förkylningen är på goda vägar härifrån nu :)

Jag längtar till Skövde! Eller, egentligen längtar jag efter Mercedes (inte Skövde;$ Vill åka nu! Vill spola fram alla de 6 veckor som är kvar! Nu nu nu nu nu!

Dessutom så är de helt plötsligt bara 11 dagar kvar till min födelsedag :D Jag dör om jag inte får mitt efterlängtade remyhår av mami. Sen hoppas jag att jag får pengar av pappa så jag kan köpa lite plotter, som alltid är lika kul!  När han köper saker till mig känns de som han tror att jag fortfarande är 10 år! Så jag typ ber till gud - pengar.

Min lilla fluffis Tsatsiki är blivit en riktig tuffig nu by the way :) Kanske inte bokstavligen, men mycket bättre än när han kom i söndags! Ni måste komma och hälsa på oss, vänner! Han vill förresten att vi ska gå och lägga oss. För länge sen. Han är jättetrött och har tjatat ett tag. Det är inget gulligt litet "mjau" utan de är ett långt, gnälligt mjau som nästan tar kål på hans lilla stupe. Så vi ska väl ta och göra det nu :) God natt alla!


Kommentarer
Postat av: Mercedes

Wiowio sweetheart! :D I'm counting the days .. längtar superdupermycket, de här veckorna kommer gå speedat ska du se :'D miss you A LOT! Imorgon är jag alone i Skövde och ska chilla galet heela dagen, så jag hoppas du satsar på något liknande (a) då kan vi ha tråkigt tillsammans, woho! :D

2008-09-13 @ 03:43:29
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Jag var inne sådär tiiiiiiiidigare you know! Men då var inte du där och sen somnade jag :$ as usual, höhö! Men nu så! MÅLAT KLART BRE? :))

2008-09-13 @ 18:43:03
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Hahaha, ja de tycker jag :o och sen berättar du för mig ;)

2008-09-13 @ 20:33:19
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0