En omtumlande men mysig fredag.

Imorse gick jag upp 06.50, tog på mig mjukisar, satte Tsatsiki i buren och gick till Bagarmossens djursjukhus och lämnade honom för kastrering och ID-märkning. Under kontrollen sa veterinären att det kan finnas en liten risk att det händer någonting när dem söver katter. Jag fick en flash back från den dagen min katt Tufs dog, 5 år gammal, och svimmade nästan. Finns ingenting som möjligen skulle vara värre i min värld, än att förlora Tsatsiki. Så när jag lämnat honom fick jag sitta ett tag och återhämta mig innan jag gick hem och slängde mig i sängen. Fast än jag sov flera timmar så försvinner inte min "chock", och jag tror det kommer hålla i sig hela kvällen. Men nu är han iallafall hemma och hel, min älskade lilla älskling :') Jocke följde med mig och hämtade honom och när vi kom in och han kollade på mig sa han; "Du ser ju verkligen helt förstörd ut!" Aa, jo tack liksom ;b Känner mig nästan sjuk.

Ikväll ska jag behålla myskläderna på och äta en god Crandiosa Classic pan pizza med Jocke och mysa med Tsatsiki och äta chips och dipp till Idolfinalen (som jag egentlgen inte är någe vidare intresserad av). Känner som sagt fortfarande av "chocken" och vill stanna hemma ensam och vila. See you later alligator!


Du är det finaste jag vet. Du är det dyraste i världen <3

Kommentarer
Postat av: Mondie

SVAR: Naw, tack detsamma! :)

2008-12-12 @ 16:14:16
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Marie

nej va söt, älskar kattter. så mysiga:P

vem tror du vinner IDol?

2008-12-12 @ 22:16:02
URL: http://marresbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0