Gräv din grav. Ät jord.

Just nu flyger så många tankar genom mitt huvud. Så många bra tankar. Så många jobbiga tankar. Så många omöjliga tankar. Så många viktiga tankar. Men jag har inte lust att dela med mig av mig själv till personer som jag vet läser min blogg, som jag ogillar grovt. Speciellt en person, som tar andras tankar och gör till vad hon kallar "sina egna". En sån oerhört patetisk människa, som jag nu för tiden faktist hatar. Kärleken har blivit till ren hat, för du har ingenting som man kan älska. Du är inte sann. Du kommer med din smuts som du kastar över mina vänner när dem är sårbara. Du njuter. Skadar du henne kan du svälja den rostiga spaden du gräver din djupa grav med. Parasit - det är vad du är.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Om mig? Haha, det var som tusan :)

2008-11-16 @ 17:55:31
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Haha verkligen!

Hoppas det inte var en mardröm bara ;)

2008-11-16 @ 18:20:47
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0