I LOVE IT BROWN.

Nu ska jag ta mig en härlig dusch. Precis som jag gör varje dag. Det är så skönt att skrubba kroppen tycker jag. Jag och mina rosa skrubbhandskar hör ihop (; Och eftersom att jag älskar färgen brun, så ska jag smörja in mig i min favorit BUS från Piz Buin som jag också gör varje dag. Den kan jag rekomendera till dem som har tålamod till att bygga upp en bränna sakta, och som gillar att smörja in sig varje dag. Den här BUS ger nämnligen ett jättefint resultat bara man ger det sin lilla tid :) En för kroppen och en för ansiktet - bäst så. Jag betalade 230 kr för dessa sammanlagt, och jag köpte dem inne på Åhléns City i Stockholm.


Kommentarer
Postat av: Astrid

jag är helt kär i din design. verkligen skitsnygg!

2009-01-12 @ 21:29:43
URL: http://noelle.blogg.se/
Postat av: JONNA

jag blir bara orange av bus :s

2009-01-12 @ 21:40:10
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0