Stopp och belägg!

Jag har fått för mig att det är mitt plötsliga godisätande som har gett mig alla plötsliga "finnar" i ansiktet. Därför är det nu slut på godisätandet. Har aldrig brytt mig om att inte äta på nått speciellt sätt, men får jag finnar av de får de va! Vill man vara fin får man lida pin! Salta cashewnötter & russin blir mitt one and only från och med nu - förutom vissa undantag, såklart. Lite godis har ju ingen dött av.

Ett annat stopp och belägg är kattens tassar i frukosten - som jag nyss fick. Tsatsiki tyckte att vaniljyoghurt, russin & havrefras var alldeless för oemotståndligt för att inte hindra mig från att stoppa de i min egna mun. Tassen rakt pladask på skeden. Han är ju allt för söt ibland, min bebis (;

Och sist men inte minst - jag vill ha ett heltidsjobb. Eller iallafall deltid.
Vill sluta praktiken helt nu och satsa på skolan till hösten. Men då vill jag såklart ha ett jobb att gå till under våren och sommaren. Och även som jag kan fortsätta med på kvällar och helger under tiden i skolan som kommer sen. Förslag på jobb? :)


Både jag & livet är lite fucked upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0