Choklad, I love you.

Jag är helt galen i choklad. Det är så gott, att jag dör. Jag hatar godis, men jag älskar choklad! Nästan all choklad är ju god. Förutom dem där Milkyway och allt vad dem heter. Spyr på dem, blä. (Brist på fantasi.)

Min iPod, den vill inte funka riiiktigt som den ska. Allt funkar finfint förutom att när sladden är ur, så ba; "Lågt batteri!" och sen när jag har sladden i så ba; "Laddat!". Alltså, det måste ju vara nått fel på batteriet när den inte laddar. Den laddade en stund förut, men sen sluta den när jag rörde den :( Jag vill att den ska funka! Det gick med telefonen, så de ska gå med iPoden!

Kommentarer
Postat av: K

Jag har precis köpt choklad :D

2008-12-21 @ 19:39:54
URL: http://privataaffarer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0