Day after day.

Ikväll var jag hos Mercedes i Spånga :) Det är så mysigt att vara där. Känns som på den gamla goda tiden! (; Saknar fan våra vrickade mornar, dagar, kvällar och nätter tillsammans. Svårt att förställa sig några ha roligare tillsammans än vi. Slår man ihop våra "kloka hjärnor" blir de pannkaka verkligen, hahaha. En jävla go pannkaka. Hahaha, skrattar bara jag tänker på alla minnen. Förresten så lyckades jag typ återuppliva Merc gamla iPod, som jag älskar så mycket :D Jag fick den! Tack igen underbaring (a) Den har typ tusen fel men jag ska fan fixa't! Snyggare design på iPod finns inte tycker jag. Jag älskar den här! Kär, är jag.

Imorgon kommer Mercan trodligen hit efter jobbet och hälsar på mig. Då kan ju jag laga mat åt henne tänkte jag, haha. Jag är ju ändå mamma åt min lillebror och min lillasyster från imorgon till på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0