Hunddagis & julkappar.

Nej, bloggen ska inte raderas. Det kommer inte lösa mina bekymmer. Dessutom vet jag att jag kommer ångra mig om jag gör det. Har ju gjort det misstaget förr. Dock försvann inte bloggen, utan bara möjligheten för mig att logga in -.-

Nu ska jag borsta tänderna och kila iväg till Hornstull där jag ska möta min syv Helen och gå till ett hunddagis och hälsa på för att se om jag kanske ska börja min praktik där. Inte världens roligaste praktikplats kanske, eftersom att mitt intresse för hundar sjunkit drastiskt den senaste tiden, men man får iallafall röra på sig mycket. Jag älskar att gå!


Efter det ska jag kila vidare in till stan och leta efter lite julklappar. Har bara det där lilla problemet att jag inte har någon aning om vad jag ska köpa. Vad vill min mamma ha? Vad vill Jocke ha? Sen vad Hannah vill ha kanske är lite lättare för hon vill ha allting, haha.

See you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0