Min torsdag.

Idag vaknade jag av att Mercedes ringde. Var skönt att prata med henne lite. Vi har alltid så lätt att prata med varandra för det finns ingenting som vi inte kan prata om :) Sen fixade jag mig lite och åkte till Skärholmen och träffa Linn. Vi gick runt i centrum ett tag och försökte hitta skor till mig, men det misslyckades fullständigt haha. Vi tillbringade knappt en minut i varje skoaffär. Vi kollade lite jeans också, men samma misslyckande blev de såklart på den fronten. Kräsen, haha. Sen satte vi oss på ett café och fikade och pratade lite innan vi gick till Statoil och tog en varm choklad och prata ännu mer. Vi skulle precis gå när en kille kom in och Linn blev helt till sig och sprang fram och fråga efter hans autograf. De var Marcus Öhrn som sjunger i Noice. Haha, lite kul. Jag hade ingen aning om hur han såg ut. Sen gick vi hem till oss och jag städade lite i Linns rum. Det var nästan så jag gick på tå för de var så mycket hår och damm på golvet. Not nice. Nu är jag hemma och ska försöka städa lite här, hade jag tänk - fast jag städar varje dag.

Imorgon vill jag göra ett nytt försök att hitta nya skor, så jag ska åka in till stan och kolla runt i alla möjliga skoaffärer. Jag menar, de måste ju finnas några skor jag kan falla för. Inte sant?


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag provade att skriva med mobilen ;)

2008-12-19 @ 13:55:38
URL: http://kohler.webblogg.se/
Postat av: E.

Haha det är många som tror det.

2008-12-21 @ 21:19:33
URL: http://petite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0