Motion. Motion. Motion.

Jag vill börja röra på mig mer! Det är jobbigt att jag är för rädd för att springa ut i skogen själv. Tycker faktiskt att man är ganska dum när man gör det, men funtar på om jag ska skita i att jag är rädd. Kanske ger lite extra med rädslan i kroppen? Att inte tala om hur stolt jag kommer vara över mig själv när jag utmanat min rädsla. Jag är inte speciellt rädd för att någon ska hoppa på mig ute i skogen, utan mest för alla vilja djur. Rådjur, älgar, vildsvin & harar är så läskiga. Skulle dö om jag såg en asså. Ryser. De är inte så ofta man springer på dem men ..


Kommentarer
Postat av: sandra

svar: tackar ! :)

2008-12-17 @ 21:54:50
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0