Dear friends of this academy.

Först måste jag berätta om inatt när Isak ringde. För det första var han full som en kastrull, och för det andra hade han fått för sig att jag bor i Abrahamsberg - och det var dit han var påväg. För han skulle hälsa på mig :) Hahaha. Jag önskar jag hade spelat in det samtalet, för Isak har aldrig varit så rolig förut. Sen tjatade han hur länge som helst om att jag skulle ta på mig en t-shirt och åka hem till honom (eftersom att det är närmare från mig till honom än vad det är från honom till mig *not*). Men det slutade med att vi la på och jag somna.

Imorse ringde mamma och väckte mig vid 14 tiden. Sen låg jag bara i sängen ett tag och fundera på vad fan man skulle kunna hitta på idag. Sen när jag kom på att jag skulle vara hos Anna & Agge kl 15 flög jag upp, haha. Jag hade helt glömt och var nästan påväg att åka in till stan för att köpa en julklapp till mamma istället. Men de var väl tur att jag kom på det, för de är mysigt hemma hos dem. Dem är roliga att prata med. Stannade där till klockan var kvart över sju ungefär och köpte choklad på vägen hem. Geisha - så jävla gott!

Nu ska jag nog försöka få min kära bror att äta någonting och sen börjar Wallander om en tio minuter :) Så det ska jag se och försöka sova sen. Ska gå upp i tid imorgon och åka och köpa en julklapp till mamma innan jag ska på LuciatågHannahs dagis.

Kommentarer
Postat av: Mercedes

huehuehuue thx :'] häy schniggi!

2008-12-15 @ 01:51:37
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0