Monday.

Idag har jag duschat, städat, tvättat & bakat havrebollar. Sånna här dagar är mysiga tycker jag. Kul när man lyckas med saker också haha. Dock lyckas jag inte så bra med att bli brun eftersom att den här BUS jag köpt tar jävla lång tid på sig för att göra en fin bränna (vilket är bra på sitt sätt) :) Imorgon kommer Jimmy hit :'D Känns overkligt. Tiden har gått fortare än jag trott. Helt plötsligt är de inte ens ett dygn kvar. Nu ska jag fortsätta städa innan jag ska duscha igen och ge min BUS en till chans! Är lika vit som ett lik eller nått -.-

Min katt har dessutom fått pipsjukan eller nått. Och kelsjukan. Och leksjukan. Gud va jag är kär i Tsatsiki asså, haha. Min knäppa bebis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0