You're amazing, honey.

You make me feel funny. You make me feel happy. When you come around, that's what I found out, honey, what am I doing without you? Took for granted everything we had. As if I'd find someone who's just like you. We got a little world of our own. I'll tell you things that no one else knows. Funny how life can be so surprising. I'm just realising what you do.

Mercedes Wallin,
Allt som någonsin hänt mellan oss har bara fått mig att inse mer och mer hur mycket jag behöver dig och hur mycket jag älskar dig. Finns inga ord som kan beskriva vad du betyder för mig.

- You are simply the best, better than all the rest.
- Tack för att du alltid finns där. Jag hoppas att du vet hur mycket jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Mercedes

HJÄRTIIIIIS <3 söt du ÄR! Såg detta först nu. Oh lord, pirrar i hela magen alltså. Du är alldeles för go, vet du det? <3 även om jag har världens sämsta stresshumör, tålamod och humor så hoppas jag att du ser genom detta och att jag verkligen verkligen värdesätter dig på ett plan som inga ord någonsin kan ens närma sig att liknas vid <3 det är ju du och jag mot världen, EMMAAAPOWER MED 3 A <3

2008-12-12 @ 02:10:59
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

ILY <3

2008-12-12 @ 02:11:15
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

Och ang. outfiten till nyår; TACK :'D verkligen! Och du förstår liksom hur jag vill ha't också. Inte många som gör <3 nu kommentarbombade jag dig lite, sry :']

2008-12-12 @ 02:14:05
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0