www.allahundar.se

Idag så fick faktist jag post! Det var tydligen för att jag registrerat mig på en hemsida som heter www.allahundar.se. Ja, då kanske ni kan gissa vad som fanns i det där brevet jag fick? Hundmat. Min första tanke var att jag skulle ge det till Nova & Atilla. Men! Tsatsiki protisterade. Det var minsann hans godis och han kämpade för att få det, kan jag säga, haha. Så han fick det. Han är ju trotts allt min lilla hund han :) Så nu Mercedes & Melissa ska ni bli medlem på www.allahundar.se och få jättegod hundmat. (Man såg på Tsatsikis ögon hur gott han tyckte att det var.)


Kommentarer
Postat av: Linn

varför inte Linn, nu ska du också bli medlem?

2008-12-16 @ 14:09:44
URL: http://kohler.webblogg.se/
Postat av: sandra

Vilken fin pisse !!

Min saknas... varit borta i åtta dagar :(

Ha en toppen onsdag

kram !

2008-12-17 @ 16:14:37
URL: http://sandrarogers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0