28-30 november i örby.

Idag har jag varit nästan hela dagen borta i Örby hos min moster Anna, hennes flickvän Agge & min kusin Linnéa. Jag ska bo hos dem nästa helg och passa deras katter när dem åker utomlands, så det var på tiden att jag hälsa på katterna och så, vilket jag inte hunnit med att göra tidigare. Men dem är ju trotts allt bara några veckor yngre än min lilla Tsatsiki. Har fått reda på allt jag behöver veta om katterna och varit ute med hundarna dem var hundvakt åt. En spansk gatuhund och en rottweiler/berner sennen valp :)

Katterna ska jag fota som en galning i helgen, för dem är så himla fina.

Fick även reda på att det bor en tjej i ett av deras rum - Mikaela. Men henne skulle jag tydligen bara skita helt fullständigt i, hon äger liksom bara det rummet. Så de är ju skönt, ändå. Sen har dem typ tusen filmer så man behöver inte hyra några. Ska ha en mysig helg med mina vänner, Disney, Simba & Tsatsiki (som jag ska packa ihop och ta med mig dit) :) Fullt hus?

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Jaa men jag menar det, galet :o

2008-11-22 @ 20:27:31
URL: http://mercaaan.blogg.se/
Postat av: Mercedes

aahw sötnooos :'D tacktacktacktack :*

jag älskar dig massamassa! <3

2008-11-22 @ 20:38:02
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0