7 gånger mer.

Jag tänkte att jag också skulle anta den här "utmaningen" där man ska berätta 7 onödiga saker om sig själv. Haha det kanske kan vara ganska kul (;

  1. Jag hatar färgen vit. Det är en så oskuldsfull färg. Det kan vara snyggt på vissa plagg, som t.ex linnen i tunna material. Men det funkar inte på t.ex underkläder & bilar etc. Jag spyr av nästan bara tanken.
  2. Jag äcklas av fötter. Äckliga fötter asså. Finns det något fint med fötter?
  3. Jag har en fobi för lök. Smaken - blä. Konsistensen - bläbläblä.
  4. Det finns inte ett enda foto på mig från när jag var liten där jag inte ler. Konstig ändå att man jämt var så glad när man var liten. Hakuna matata.
  5. Jag har aldrig varit kär. Aldrig. Lite förälskad, men aldrig kär. Jag vill vara kär!
  6. Jag gav upp skolan för ca 3 år sen. Har inte kämpat av vilja en enda sekund efter det. Hela min skolgång är fucked up. Slappade i skolan i 1 ½ år innan jag hoppade ner från 9an till 8an igen. Har inte gjort en läxa sen jag gick i 5an. Fick godkänt i flera ämnen fastän jag skulle haft ig, när jag gick ut 9an. Nu har jag knappt arbetat ett piss i ettan i gymnasiet vilket betyder att jag ligger ännu flera månader efter. Jag ska snart söka efter praktisk utbildning.
  7. Jag har en förkärlek till Skövde. Jag vill bo i Skövde med alla söta. Fuck Sthlm!

Ja det var en liten del av alla miljoner saker om mig :) Skulle kunna berätta så mycket mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0