HELEVETES JÄVLA FITTNEGER!

Idag har jag varit med Melissa. Dagen började ju helt underbart bra när jag tappade min plånbok på pendeltåget. FAN FAN FAN! Är så arg på mig själv. Min fina plånbok jag köpte i Skövde. Mitt busskort. Mina ppiller. Mitt ID-kort. Mitt matkort på skolan. Och ett mynt som jag fått av min pappa som om några år är värt ca 20 000 kr. KUL att tappa det liksom. Kukslem. Men jaja, det lär väl fixa sig på ett eller annat sätt. Blir bara så ledsen när jag slarvar bort fina saker jag fått av andra, speciellt mina föräldrar.

Men dagen har inte bara varit dålig. Har ju varit med Melissa (: Vi har småplanerat en tjejkväll för bara oss där vi ska bli fulla och sjunga singstar bara för att vi inte kan sjunga, men tycker att det är så himla kul, hahaha. Tummen upp för oss! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0