There's nothing else I can say.

Bloggandet går segt igen. Designen är kaos & hela mitt liv är upp och ner just nu.

Jag var i skolan i måndags och när jag pratade med min mentor kände jag att allt nästan brast. Jag kommer inte klara gymnasiet, det är så det är. Jag orkar inte kämpa mer. Jag kämpade - jag grät mig igenom grundskolan. Jag är glad att jag klarat mig hit, men nu räcker det. Har varit hemma från skolan sen dess och kommer vara det tills att vi hittat en lösning.

Jag känner mig inte alls bekväm i den miljön som jag tvingat mig själv till i flera år. Mina vänner skulle inte känna igen mig om dem såg mig i skolan. Jag blir en helt annan person. Jag tappar nästan talförmågan. Jag vill inte vara där och det syns.

Jag tror att jag ska försöka pilla lite med designen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0