UNDERSKATTAR JAG TIDEN?

Igår åkte jag med Linn till ungdomsmottadingen direkt efter skolan innan vi åkte hem till mig och busade med Tsatsiki som upptäckte en ny, jättesrolig leksak - kondomer. Jag skulle egentligen passa min lillasyster men bråkade med mamma och åkte med Linn till pappa. Vi live-chattade med en rolig kille på playahead innan vi gick ut på en lång prommenad med våran hund Atilla och mötte upp en kille som heter Micke i Vårberg. Det blev ganska så sent ..

.. vilket ledde till att vi båda nästan försov oss imorse och fick rusa till tunnelbanan innan vi ens vaknat. Var i skolan typ helt i onödan idag också kan man ju säga. Kom tidigare till skolan för att göra lite frågor inför läxförhöret vi hade efter - som gick åt skogen.

Nu vill jag duscha men tror inte jag hinner. Ska vara på bup kl 14 och vet inte ens om jag måste ta mig dit själv eller om mamma kommer hem och kör mig dit. Underskattar jag tiden? Ibland tror jag fan det. Nä jag ska nog ta och äta någonting istället, så får jag duscha när jag är hemma igen sen.

Sen får vi se vad som händer resten av dagen. Vill hitta på nått men vet samtidigt inte om jag orkar det idag. Ett samtal från någon söt hoppas jag iallafall på, innan Desperat Housewives :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0