G night people!

Fan i helvete vad jag är sugen på Marabous orginalchoklad! Skulle kunna proppa i mig en hel kaka eller två helt själv. Här och nu! Men nä, time for bed. Är så sjukt jävla trött att jag skulle kunna somna här på tangentbordet. Men det ska jag inte göra. Blir att gå upp tidigt imorgon - igen. Skola klockan 8 imorgon, som alltid. Men jag överlever .. nog. Ska göra ett dyslexitest imorgon och gå till polisen och fixa ett ID-kort :) Gå och lägg er (Mercedes Wallin) i tid nu! Och glöm inte att borsta gaddarna (; PUSS, GOD NATT ÄLSKADE SYSTER & VÄNNER!

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Haha jaa, menar det! Framsteg framsteg :))

2008-10-16 @ 12:33:46
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0