Svart/vita katter.

Idag har jag varit ute med Tsatsiki i koppel för första gången. Tuffingen klarade av det galant, såklart! Haha. Lite läskigt i början men riktigt kul att springa runt och leka i buskarna. Sen kom grannen och grannkatten också. Tsatsikis tvilling, fast stor, strävhårig, och lugn. Dem blev ganska bra "vänner". Kul att dem kan vara sams iallafall, tycker jag, då Tsatsiki ska springa där ute själv sen. Vill inte vara orolig här hemma ;)

Jag börjar undra också om jag kommer lyckas med att inte äta choklad innan Skövde. När tankar att man inte kommer klara de kommer vill man äta dem som tröst! Fast jag är hungrig också, kanske är därför! Haha.

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Kolla klockan liksom :( blöhö. Try to wake me tomorrow, inte allt för sent liks! Miss you, a lot. Mår skit alltså, save me. Börja blogga igen :(( älskar dig, du anar inte <3

2008-09-28 @ 04:16:05
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0