Asperger syndrom.

Fick nyss veta att jag har asperger syndrom ;b Precis som min bror. Riktigt vad det innebär vet jag inte men det är typ en slags autism av nått slag som gör att man tänker annorlunda och har lättare för vissa saker och svårare för vissa saker jämfört en "vanlig" person. Det klickar faktist, nu när jag fick höra lite vad det innebär att ha asperger. Det förklarar varför jag hatar att umgås på ett visst sätt med folk och vara runt folk jag inte känner etc. Känner mig lättad, faktist (:

Har köpt alla hjärtans dag presenter till Jimmy också. De är så kul att ge bort saker :D Har faktist köpt lite roliga saker. Inga blommor och chokladaskar här (;

Kommentarer
Postat av: Emelie

Riktigt snygg blogg!

2009-02-13 @ 16:11:39
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0