Tankarna trycker ner mig.

Just nu handlar allt som flyger runt i mina tankar om kärlek, på olika sätt. Kärleken kan ju faktist vara både underbar och inte fullt så underbar .. tydligen.

För de första måste jag säga, till Jimmy, att när vi låg och pratade i sängen och du berättade lite om dina tidigare förhållanden där du blivit sårad genom otrohet och utnyttjad så blev jag så himla nerstämd. Just för att det känns lite som att du inte vågar lita på mig för nått någon annan gjort mot dig. Jag vill inte vara i samma kategori som dem tjejerna, för jag vet att jag inte är en av dem. Jag vill att du ska våga lita på mig, mer än du säger att du gör. Du betyder så himla mycket för mig, att jag inte vet vad jag ska ta mig till när jag inte har dig nära mig. Jag dras inte till dina ägodelar eller pengar. Inte alls. Jag skulle inte bry mig om du bodde i en kartong på gatan. Det är inte det du har som jag vill ha. Jag vill ha dig. Dig. Dig. Dig. Jag är tacksam för allt du ger mig, men jag ber inte om något annat än dig.

Sen tänker jag på alla hjärtans dag .. hela tiden. Jag har aldrig sett den dagen som något speciellt på nått sätt. Men den här gången vill jag faktist göra det till en speciell dag. Har till lördag på mig att tänka ut nått men känns inte som det enklaste ;o Vill att det verkligen ska vara speciellt. Helt eget, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0