Jag har glömt berätta.

En rolig sak hände morgonen för några dagar sen. Mercan hade nyss ringt och väckt vid 06.30 mig när Jimmy sätter sig upp i sängen. "Vad är det..?" frågar jag. Jag trodde att jag väckt honom. Men han la sig bara ner igen utan att säga någonting. Sen börjar han plötsligt rulla fram och tillbaka i sängen och skaka med händerna framför sig, precis som om han höll och sköt med ett gevär. Flera gånger gjorde han så och sa "Akta!". Jag undra vad fan han höll på med. När han sen vaknade till sa han att han drömt att han var i Andra Världskriget. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Janina

Hej Emma! Tänkte fråga dig hur sugen du är på att fixa en bloggdesign åt mig? Ser att du är otroligt duktig medan jag själv inte kan ett dugg! :(

2009-02-07 @ 19:42:08
URL: http://girayya.blogg.se/
Postat av: Janina

haha, great! Skulle vara schysst :) Säg till när du har tid ;)

2009-02-08 @ 22:04:43
URL: http://girayya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0