You're always on my mind sweetheart.

Jag har suttit ett tag nu och tänkt på vad fan jag ska skriva. Det enda jag kan komma på .. är att jag måste äta frukost och att Jimmy kommer hit på fredag :'D Usch va jag saknar honom. De är oerhört frustrerande med detta jävla avstånd vi har mellan varandra. Skövde och Stockholm är inte precis grannar, om man säger så. Plus att SJ ska råna en varje gång man ska åka emellan. Jag menar .. 600 spänn när de inte ens sitter en kotte på tåget?!

På tal om Jimmy. Min kära vän Isak ringde igår och frågade ivrigt om jag och Jimmy är tillsammans nu. Haha. "Nä, inte precis" svarade jag - för de är vi ju inte. Och när han frågade varför?! sa jag att vi inte riktigt kommit så långt, bara. Men de tyckte inte Isak var bra. Han tyckte vi visst skulle vara tillsammans och redan ha skaffat barn som han kunde vara gudfar till (; "Om max en vecka ska ungen kommit Emma!". Han är allt för söt ibland, min Isak.

Hur som helst så är jag sugen på godis, från ingenstans. Jag som knappt ens tycker om godis. Men eftersom att mamma ska ha sin fest på lördag så ska jag se till att hon köper godis. Så att jag kan tappa mitt sug och inte få tillbaka de igen på 3 månader eller så, haha. Min passion är ju annars choklad och popcorn, you know (;


Kommentarer
Postat av: Linn

Skaffa skaffa skaffa skaffa skaffa skaffa skaffa, jag vill bli moster

2009-01-13 @ 15:52:24
URL: http://kohler.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0