Bloggen behöver en omvandling.

Nu håller jag på att koda om bloggen lite. Vill ha den lite mindre än den var innan. Smalare. Vet inte riktigt när jag kommer bli nöjd med min design. Gör om den hela tiden, haha. Det är kul att designa men blir man aldrig nöjd blir man lite less faktist ;o Den här gången hoppas jag att det blir bra. Tänkte också på om jag ska ta bort en massa inlägg och fixa nya kategorier etc. Just nu känns allt lite rörigt, och bilder jag lagt in innan ryms inte längre på den smalare ytan .. så dilemmat är om jag ska låta de se knäppt ut eller fixa det. Roligare med ordning kanske.

Vilka är det som läser min blogg egentligen?
Jag har ju faktiskt några besökare varje dag. Ibland stiger det som sjutton och ibland sjunker det. Intressant att veta. Skriv gärna en kommentar? (;

Kommentarer
Postat av: ronja

jag läser rätt ofta (;

2009-01-19 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0