Blogglusten är i botten.

Jag har ingen som helst lust till nästan någonting just nu. Minst sagt bloggen. Allt är mest negativt och dåligt just nu. Nu när jag kommit hem från Skövde är jag liksom tillbaka i verkligheten igen. Jag vill inte vara här. Jag vill tillbaka till Skövde. Till Jimmy. Till Mercedes.

Men någonstans måste jag ju inse att jag inte bara kan fly från verkligheten. Jag är fri att gå, men måste kunna klara mig på vad jag har och vara som mest beroende av mig själv. Skulle jag flytta till Skövde (vilket är det jag vill) så måste jag ha jobb och se till att jag kan försörja mig själv. För det kan inte min mamma hjälpa mig med i det fallet. Ja, och det förstår väl alla att det är den allra svåraste fasen. Jag har ingen utbildning, mer än grundskolan. *tänk*

Önskar jag bara kunde få slippa allt krångel, ta Tsatsiki och lämna Stockholm permanent.
Det skulle nog både han och jag må bra av. Min lilla dalmas gillar inte storstadslivet han heller. Mitt liv tycks aldrig vara fritt från svårigheter ..

Kommentarer
Postat av: Mercedes

Skövde och jag miss u, a LOV! Hade så jävla kul när du var här, det lyste upp min vardag for sure. Allt kommer lösa sig. Jag håller på dig, you know <3

2009-01-09 @ 21:17:32
URL: http://mercaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0