Emma i ett nötskal.

Nu ska ni få höra vad klanten Emma nyss gjorde.

För de första
så skulle jag precis ta mina BUS och lämna badrummet när den minsta flaskan ramlar ner mot toaletten, som är stängd. Den landar liksom lite fint precis bakom toalocket men precis när jag är på väg att plocka upp den så slinker den ner under, och det tar några sekunder för mig att ta in att min BUS just hamnade I TOALETTEN. Det är ju bara för äckligt.

Sen står jag i köket och ska hälla russin över mina flingor. Eftersom att russinen är ihopklibbade i varann och jag ganska nydligen målat mina naglar vill jag inte gräva i dem så jag ställer mig och skakar burken. Och slår på den så att russinen ska dela sig. Tror ni inte att jag då skär mig i handleden? Med russinpaketet. Bra Emma! Det är de mest känsliga ställe på hela mig. Blä.

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: haha jaså, då lärde jag mej nått nytt idag oxå då! ;)

2009-01-12 @ 22:21:00
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hmm då kanske jag ska testa den då..eller så lägger jag mig i solariet =)

2009-01-12 @ 23:42:17
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0