Jag är förkyld.

Satan i gatan va förkyld jag har blivit. Det är ju fan helt sanslöst, haha. Fast nu är jag ändå på bättringsvägen. Idag är ingenting jämnfört med i förrgår eller igår. Usch. Förkylning är nästan den jobbigaste av alla vanliga sjukdommar. Tycker ni inte? Jag tycker iallafall inte om när min näsa täppar och rinner och min hals kliar så mycket att jag nästan hostar upp lungorna. Samtidigt så är de ju så skönt att få vara sjuk ibland och bara vara hemma och inte göra någonting. Idag är jag glad, faktiskt. Har suttit lite med Melissas blogg och fixat. Nu tänkte jag städa mitt rum riktigt ordentligt. Känns som det var för länge sen nu.

Förresten
så sa jag till Jimmy igår att jag trodde att det skulle ta ett tag innan jag skrev nått i bloggen igen. Och när jag skrev mitt inlägg igår gav de tydligen nästan intryck av att jag tänkte sluta blogga. Jag måste bara tillägga att om ni inte märkt de redan, så när jag säger en sak så får jag oftast det uppkört i röven sen iallafall :) Bokstavligen? Haha. You get the point?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0