Pimp my horse!

Detta är min gamla barbiehäst, som nu för tiden tillhör min lillasyster. När jag duscha satt jag och kolla på den och tänkte på hur ful den är. Hårlös och .. bara ful liksom. Ja, ni ser ju själva. Synd bara att jag inte hann ta en förebild innan jag tagit bort de guldiga presentsnörena den hade runt hovarna och den vita svansen (som egentligen var en trådrulle jag lyckades få ihop till en svans när jag var mindre). Plus att jag redan hade råkat hinna sätta dit den nya svansen ;b



Jag tog hästen - utan att fråga min lillasyster. Och tillsammans med en del av mina gamla svarta extentions, en frisörsax, blått presentsnöre och min smarta hjärna, lyckades jag få ihop det här. Blev den inte lite ball eller? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0